Sider

mandag 17. august 2015

Mandagen kom, men det gjorde ikke boka

Som jeg skrev i går, så ventet jeg veldig spent på posten i dag. 
Men boka Strikkekalender 2016 kom ikke til meg i dag heller. 
Vel, det ødela ikke dagen min, men jeg ble litt skuffet. 
Posten somlerier har jeg følt på før, så det forundret meg ikke. 

Men, selve boka har kommet fra trykkeriet, 
for dette bildet fant jeg på Pax forlags sine
facebook-sider. Et helt tydelig 
bevis for at boka har kommet. 
Bildet har jeg ærlig lånt fra facebook, 
så har jeg innrømmet det :) 

 

Nok om det, lua jeg strikket på i går, ble i 
alle fall ferdig. 
Og jeg ble veldig fornøyd, 
både med fargene, og designet, samt
 at jeg har fått brukt opp litt restegarn av babyulla mi. 
Selve designet heter Frost, 
og finnes i Strikkekalender 2016


Og jeg kan avsløre at jeg allerede har lagt opp til
enda ei Frost-lue. I andre farger. 
 


Denne boka er ikke helt ny, jeg vet det. 
Men det er denne jeg leser i nå, 
og jeg måtte bare skrive om den. 

Jeg er ikke helt ferdig med den ennå, 
men jeg tror det er noe av det mest gripende
jeg har lest. Jeg har grått meg gjennom kapitler, 
jeg har blitt overrasket over hvor mye jeg ikke 
visste om tragedien 22. juli 2011. 

En anmeldelse kan du lese her i VG, 
og jeg vil anbefale denne til alle.
Så hvis du er fri for lesestoff og 
ønsker noe bra, så les denne. 

 
Helt til slutt, kan jeg avsløre noe: 
Det kommer et nytt mysterium en gang i september. 
Jeg har forvrengt litt på bildet av en teststrikket 
bit, bare for å erte dere litt :) 
Mysteriet blir å foregå i gruppa mi
på facebook. 

Mer vil jeg ikke avsløre nå, 
i stedet ønsker jeg alle ei god natt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar